یادگیری لغات انگلیسی 🤷

چند نکته در مورد یادگیری لغت:

✔️ مرحله مواجه با لغت، یادگیری و سپس کنش اولیه ما : شامل خواندن لغت جدید و مرور آنها

🔅لغاتی که در سطح کتابهای 504، تافل بارنز، 4000 و word skill و collocation in use هستند، مناسب مکالمه و یا آزمون تافل و آیلتس و همچنین آزمون ارشد و دکترا هستند.

🔅لغاتی در سطح کتابهای 1100 و GRE وربال بارنز، مناسب آزمونهای ارشد و دکترا ، GRE، آزمون رشته زبان و مترجمی، خواندن روزنامه ها و رمان خارجی، و دیدن خبر، مستند و فیلم خارجی است.

🔅پس متناسب با سطح زبان خود، لغت یاد بگیرید. اگر جایی به لغتی برخوردید که هم سطح تان نمی باشد، در زنگ تفریح نگاهی به آن بیندازید و از آن رد شوید.

✔️ مرحله کنش واقعی ما : در انتها زمانی که مجموعه ای از لغات را به تدریج یاد گرفتید، به چند صورت متفاوت می توانید آن لغات از قبل یاد گرفته شده را فعال و قابل استفاده ی ناخود آگاه تان نمایید:

1. نوشتن جمله و متن کوتاه توسط خودتان با استفاده از لغاتی که قبلا یاد گرفته اید.

2. بر زبان آوردن جملاتی در مکالمه با شخص دیگر، با تلاش در جهت گفتن جملات بیشتر.

3. خواندن متنی جدید که از همان ابتدای خواندن حداقل به 80 درصد لغات آن متن آشنایی قبلی داشته باشید.

4. نگاه کردن با زیرنویس انگلیسی و سپس بی زیرنویس یک بخش 15 دقیقه ای از یک فیلم یا مستند خارجی. آنقدر باید این بخش 15 دقیقه ای دیده شود (با زیرنویس و سپس بی زیر نویس) که دیالوگ های آن را بتوانید خودتان در انتها با جلو رفتن فیلم زمزمه کنی

💥 با انجام هر یک از این 4 روش، گروه خاصی از لغات در ذهن مان نهادینه می شود.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

موسسه آموزشی زبان های خارجی آینده روشن واقع در باغستان کرج با اخذ مجوز از وزارت آموزش و پرورش که بالاترین ارگان آموزشی کشور می باشد در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار نموده است و در حال حاضر با ارائه خدمات تخصصی منطبق با استانداردهای بین المللی در حوزه آموزش زبانهای خارجی و با تاکید بر سیاست کیفی و نتیجه گرایی با شعار “Zero to Hero” (از صفر تا صد ) در قالب تیمی از متخصصین تحصیلکرده و باتجربه در حوزه مدیریت و آموزش با هدف ارتقاء سطح آموزشی جامعه و با بیش از صدها متقاضی در سال و همکاری با ده ها مدرسه، و موسسات آموزشی از پیشگامان عرصه آموزش در کشور است.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *